Testy
Poradniki
Używane
Historia
Wywiady
Relacje
#Wywiady
#Wywiady
Wróć do góry
4 kwi 2023
Błażej Buliński
"Chcemy, by w przyszłości auta elektryczne miały żywotność 20‑25 lat." Wywiad z szefem designu Peugeota
26 mar 2023
Błażej Buliński
Dlaczego Izera już potrzebuje zmiany designu? Rozmawiam z Mariuszem Bekasem, design managerem w ElectroMobility Poland
14 mar 2023
Błażej Buliński
"Makłowicz i Kubica bardzo nam pomogli". Wywiad z szefem Alfy Romeo i DS‑a w Polsce
4 mar 2023
Błażej Buliński
"Kierowcy aut elektrycznych nie będą chcieli zasięgów większych niż 500 km". Wywiad z prezesem Volvo Cars
25 lut 2023
Błażej Buliński
"Auta będą drożeć. Nasi klienci jednak rzadko pytają o rabaty." Wywiad z dyrektorem Dacii w Polsce
18 lut 2023
Błażej Buliński
Wywiad: prezes Volvo Car Poland Emil Dembiński o nieustającym sukcesie XC60, odejściu od diesli i niepodążaniu za Mercedesem
11 lut 2023
Filip Buliński
Wywiad: Zbysław Szwaj - twórca jedynego polskiego auta sportowego. "Klienci przylatywali samolotami"
11 gru 2022
Tomasz Budzik
Tanio to już było (i nie wróci więcej). Rozmawiałem z szefem produktu firmy Peugeot
25 paź 2022
Mateusz Żuchowski
Co będą wyświetlały auta na drogach za kilka lat, i co zastąpi diody LED? Szef działu oświetlenia Audi zdradza [WYWIAD]
3 paź 2022
Mateusz Żuchowski
Pierwszy (wirtualny) kontakt z Maserati GranTurismo Folgore. Już bez V8, ale z ponad 1200 KM
Następna strona